„Když jsme naši firmu v roce 2015 zakládali, chtěli jsme, aby měla přidanou hodnotu. V té době jsem byla čerstvě po rodičovské dovolené a v mém blízkém okolí jsem měla několik lidí, kteří byli omezeni svými zdravotními indispozicemi. Z praxe jsem tedy věděla, jak je náročné s nějakým „hendikepem“ začlenit se do pracovního procesu. Oslovil mne tedy princip sociálního podnikání.“

Co si představit pod pojmem sociálního podnikání? Já bych to popsala jednodušše. Podnikat tak, aby podnikání mělo hlavu a patu. Pečovat o své zaměstnance a klienty. Dát práci zdravotně znevýhodněným či jiné znevýhodněné sociální skupině. Vážit si a podporovat lokální dodavatele. Myslet na přírodu..

Tak popisuje sociální podnikání ředitelka PET HEAVEN Zdenka Šlárová

V roce 2018 byla výstavba zvířecího krematoria spolufinancována EU

ZDE naleznete detailní informace o sociálním podnikání